Пошуковий запит: (<.>A=Васенок Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Васенок Т. М. Особливості формування проектних знань і вмінь у майбутніх педагогів птнз швейного профілю [Електронний ресурс] / Т. М. Васенок // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Серія : Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 20. - С. 257-262. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2012_20_64
|
2. |
Васенок Т. Соціально-професійне становлення майбутніх викладачів спецдисциплін птнз швейного профілю під час проектування одягу [Електронний ресурс] / Т. Васенок // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 132. - С. 171-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2014_132_45
|
3. |
Васенок Т. М. Використання комп’ютерних технологій у проектній діяльності майбутніх викладачів спеціальних дисциплін ПТНЗ швейного профілю [Електронний ресурс] / Т. М. Васенок // Ученые записки Крымского инженерно-педагогического университета. - 2014. - Вып. 45. - С. 117-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VzKipu_2014_45_26
|
4. |
Васенок Т. М. Формування проектної культури майбутніх викладачів спеціальних дисциплін птнз швейного профілю під час професійно-практичної підготовки [Електронний ресурс] / Т. М. Васенок // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 32. - С. 206-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2016_32_28
|
5. |
Васенок Т. Формування професійної компетентності майбутніх викладачів спеціальних дисциплін ПТНЗ швейного профілю [Електронний ресурс] / Т. Васенок // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2015. - Вип. 7(1). - С. 64-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2015_7(1)__19
|
6. |
Васенок Т. М. Підготовка майбутніх фахівців швейної галузі до проектно-конструкторської діяльності [Електронний ресурс] / Т. М. Васенок // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2014. - Вип. 42. - С. 3-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2014_42_3
|
7. |
Васенок Т. М. Проектування як засіб формування професійної компетентності майбутніх викладачів спецпредметів ПТНЗ [Електронний ресурс] / Т. М. Васенок, І. В. Шелудько // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. : Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 2. - С. 101-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2017_2_13
|
8. |
Васенок Т. М. Використання кольору в процесі професійної підготовки майбутніх фахівців швейної галузі [Електронний ресурс] / Т. М. Васенок, М. С. Косолап // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. : Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 3. - С. 130-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2019_3_17
|
9. |
Васенок Т. М. Формування проєктувальної компетентності у майбутніх викладачів закладів професійної освіти швейного профілю на засадах тектонічного підходу [Електронний ресурс] / Т. М. Васенок, А. В. Зінченко // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2020. - Вип. 191. - С. 48-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2020_191_12
|
10. |
Маринченко І. Використання технологій 3D друку у підготовці педагогів професійного навчання [Електронний ресурс] / І. Маринченко, Т. Васенок // Professional pedagogics. - 2022. - № 1. - С. 251-258. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvipto_2022_1_29 Актуальність дослідження "3D-Fashion" як новітньої та затребуваної тенденції, в основу якої покладено синтез інноваційних технологій і дизайну в індустрії моди, зумовлюється необхідністю: врахування трендів сучасного ринку праці та нових вимог роботодавців у галузі швейного виробництва до змісту професійної підготовки майбутніх педагогів професійного навчання; розвитку педагогічної науки у закладах професійної (професійно-технічної) освіти (П(ПТ)О), що передбачає використання інновацій як важливого чинника суспільного відтворення та створення умов для формування у майбутніх фахівців здатності до творчого вирішення поставлених завдань. Мета роботи - здійснити аналіз використання технологій 3D-друку у підготовці педагогів професійного навчання. Методи: теоретичні: аналіз, синтез - для аналізу наукових праць за темою дослідження; узагальнення, порівняння, зіставлення - для порівняння шляхів вирішення досліджуваної проблеми; емпіричні: анкетування, онлайн-опитування педагогічних працівників, бесіди з педагогічними працівниками закладів П(ПТ)О. Проаналізовано сучасний стан і перспективи розвитку технологій 3D-друкування в галузі легкої промисловості, проведено анкетування здобувачів освіти та педагогів для визначення особливостей використання 3D-принтерів у підготовці майбутніх педагогів професійного навчання. Доведено важливість використання сучасних підходів до навчання автоматизації швейного виробництва; з'ясовано, що 3D-принтери є ефективним інструментом для навчання, що надає змогу зекономити час на перегляді відео й інструкцій, налаштування, завантаження моделі та запуску її до друку; визначено дидактичні переваги використання 3D-друку в освітньому процесі (активне навчання; підвищення інтересу до навчання; вдосконалення освітнього процесу; розвиток просторового й обчислювального мислення; підвищення цифрової взаємодії; підготовка учнів до життя та роботи в цифровому суспільстві; розроблення нових дидактичних матеріалів); на підставі проведеного анкетування здобувачів освіти та педагогів доведено необхідність впровадждення 3D-технологій в освітній процес підготовки педагогів професійного навчання швейного профілю у закладах П(ПТ)О; визначено перспективні напрями подальших досліджень (моніторинг трендів у галузі 3D технологій для оновлення змісту професійної підготовки майбутніх педагогів професійного навчання у закладах освіти швейної галузі).
|